24. September 2015
Trevor Noah nieuwe host van The Daily Show

Vanaf 29 september te zien op Comedy Central Extra

Er breekt een nieuw talkshow-tijdperk aan want Trevor Noah presenteert vanaf 29 september "The Daily Show with Trevor Noah" op Comedy Central Extra. De host is geen nieuw gezicht voor The Daily Show want hij heeft in 2014 al een bijdrage aan de show geleverd toen zijn voorganger Jon Stewart nog achter de desk zat.

De kersverse host van de iconische en Emmy® & Peabody® Award-winnende show, zal net als zijn voorganger het dagelijkse nieuws brengen met zijn scherpzinnige en doortastende humor. De eerste gasten aankomende week zijn; acteur en comedian Kevin Hart, founder en CEO van van Bumble Whitney Wolfe, gouverneur Chris Christie en zanger Ryan Adams.

“The Daily Show with Trevor Noah” is vanaf 29 september iedere dinsdag t/m vrijdag om 19.00u te zien op Comedy Central Extra

Over Trevor Noah
Noah maakte zijn V.S. TV-debuut in 2012 tijdens “The Tonight Show with Jay Leno” en de “Late Show with David Letterman,” als eerste Zuid Afrikaanse Stand up comedian bij een avond-show. Daarvoor heeft Noah verscheidene tv shows gehost, waaronder zijn eigen avond-show in Zuid Afrika, genaamd “Tonight with Trevor Noah.” Noah’s one-man show “The Racist” tijdens de Edinburgh Fringe in 2012 werd de meest besproken show van het festival.

Comedy Central Extra is in heel Nederland te ontvangen via alle “plus/extra pakketten” bij operatoren als Ziggo en KPN.